Total Pageviews

Monday, April 30, 2012

Contest Info - ExoTown

Yeah it's official. After ExoTown will be over 300 000 views *huray*. I'll make a contest but what kind of one , what should I get for the winner? Give me your suggestions in the comment box, couse I'm so curioooous yeah!
I've got some ideas but I love reading comments especially funny/crazy ones so... Comment please! :D or Lu Han is gonna run away.
Cr: as tagged

20 comments:

  1. WoW! Luhan looks like he trains to become a model here... He walks only on the bicycle-stripe :D But he has to look up if he wants to walk on a runway-show ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol! U'r right! if he had high heels and looked like Eunhyuk at todays airport then i would shit my pants.

      Delete
  2. Yes a contest!! OMG 8D
    For the kind of contest, why not just something based on creativity? Like, you have to create something for your favorite member/pairing/group/idk, and the best(s) one(s) win? (: It could mix different ways? as "edits" (I dunno the right word... something that could look like a wallpaper, eh?), drawing, "sculpting", writting, cooking (?? LMAO), dancing, singing etc...
    Idk I think it's one of the best kind of contest ^.^ I love to see everyone's creativity :D

    The last option is a giveaway but it's kinda lame imo :c

    For the prizes, it depends on your budget ^.^ The best could be offering either an EXO-K or EXO-M album :'D But it's kinda expensive, so maybe merchandising? There's a lot of good stuff on the internet (I can help you with it if you want haha XD)!
    If you don't want to involve money... idk sorry I'm tired I did my best OTL

    ReplyDelete
  3. Congratulations unnie~~!! :) yes i like the album idea or merchandising but it depends on your money~~~ yay were going to have a contest~~~~

    ReplyDelete
  4. DAEBAK!!! CONGRATZ OKTAWIA!! I KNOW THIS BLOG GOING TO BE HUGE!!!

    sorry, i haven't much idea : (the schedule drive me crazy)

    but maybe everyone wrote why they love exo for the first time. i think there's a lot of story behind we love exo now!! wrote anything about exo and exotic, wrote how much we love exo, or something like that. creativity like poster, fanvid, or anything. it's gonna be fun!!

    ah, one info for you, in Indonesia, EVERY LOCAL TV STATION IN HERE SHOWED SS4 INA BUT NOTHING...AGAIN...NOTHING ONE INFO...ONE SECOND VIDEO...OR ONE PICTURE...ABOUT EXO!! :(

    and i have a friend that coming to ss4 INA with headband "EXO", and people start to SCOLDED him :(

    *i found something funny in comment box youtube => i laugh when start to aware how big different about K and M leaders. one, just tall like tower, and another maybe the shortest in the group. one seem like he had pain when smile, and another seem like he had pain when he NOT smile, LOL*

    sorry Oktawia, another random post. sorry sorry *start singing*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ninja schedule Activated all I know about ExO-M is there SmTown concert , avenue star and happy camp. Exo-k sukira and dream concert. Sorry sorry sorry neka neka pago pago baby bay shawty shawty shawty .. (when ever I read or I'm going to say a word that was in a kpop sing I sing it) people always look at me with that D.O stare

      Delete
    2. and about the prize, yeah it's really depends on your budget. maybe album MAMA, EXO's ring or necklace *aaahhh, i really really really want that thing. EXO's ring that KAI's wore in MV* or anything merchandise about EXO. but it must expensive, because your blog visitor is around the world..
      but it's up to you!

      how we just share our exotic love? so..no prize! hehehehehe

      i just want super talented dancing machine KAI. who want cutie-like-13y.o-kid Bacon? who want happy virus Chanyeollie? who want angelic mommy leader SuHo? who want amazing-singer-with-derp-expression D.O? who want hottest magnae ever Sehun? who want immortal leader Kris? who want kungfu panda with soft heart PO-Tao? who want gorgeous opera singer Chen? who want completely talented boy with baby face ever Lulu? who want oldest look like youngest MinMin? who want fellow romantic boy Lay?

      can you give us, Oktawia?* :p

      Delete
    3. exo - k in sukira? jinjja?? sungmin and wookie??

      Delete
    4. Yep:) on the 7 th of may
      Well i was think about ... The prize... Hmmm... I though about exo-m and exo-k notebooks. And about that neckless or rings... That A good Ideal I'll try to find something like that to

      Delete
  5. how about making poem about our love for EXO ? >.< it sounds lame T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. ">.< it sounds lame T_T" hahahah <3 OMG! U made ME RLAB! (roll like a buffalo) HAHAHAH! U'R THE BEST!

      Delete
  6. Congrats on the 300000 views! You deserve each and every one of them <3

    ReplyDelete
  7. wuawww,,contest, i like that idea!!
    maybe u can make some contest about make story of exo or fanfiction.. Or make something based on creativity..
    For a prize,i hope u can give album of EXO or bracelet that Bacon wear,i love it
    Hehehe

    ReplyDelete
  8. what will we do in the contest?! is it about what??? also, exo pendants (those things that represent/symbolize their powers) or Exo album will be great as a prize! hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i'm think about the prize and what would have to do to get it .... Still THINKING, THINKING. BUT FIRST EXO TOWN MUST HIT 300 000 .

      Delete
  9. Are you still doing the contest? Because you hit the 300 000 views :D *throws confetties in the air* CONGRATS! your blog is amazing!!
    (I was offline for one week so maybe I missed something... sorry if so OTL)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah I'm still doing it:)
      I'll do it after I'll gain more time couse It'll take me a while for thinking about the concept. and all those stuff.. so all I can say that U all have to stay tuned and by the way I've Look on the pages views and I saw that We're nearly going 400 000 lol
      That's amazing for me couse I usually don't visit my statistics so iT's shocking :)

      Delete
    2. Okay, thank you for replying that fast! c:
      yeah that's amazing <3 and good luck with organizing everything! I dunno, if you need help or something, I'm here haha c:

      Delete